Smash Finland Foorumi

Full Version: Yleinen Tampere topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

tauKhan

Poraa jossain?

TaisteluJaska

Mulla ois tänään n klo 16-23 vapaata, jos joku haluaa pitää tai lautapelejä Niin mä tulen paikalle. Tampere-pirkkala OK

mayhem_

jos on jossain jotain iltasella niin voin tulla kans käymää.

saska

joojoo tänne vaa

edit: tuleeko joku neljänneks ni sais tiimejä/lautapeliin 4?

tauKhan

Me tullaan

saska

koo no vilu tulee kello 17, mhm 18 että ruutgailkaa tänne sitte ku tuntuu siltä.

TaisteluJaska

Jos 5 tyyppiä paikalla niin puerto rico  8)

saska

kannatetaan

bËst

Istumapaikkoja miettiessa en sit suosittele mayhemin / taukin menevän istumaan siihen väliin, missä sua ennen vuoron tekee ensikertalainen (saska) ja sun jälkeen tukaani ja sen perään vilu. Ei nimittäi mitää mahista voittaa silloin puertossa >_>

mayhem_

käsittääkseni kaikki ollaan pelattu aiemminkin kyl, mutta joo jos on uusia niin vaikuttaa pelin kulkuun aika paljon kyl.

tauKhan

Kyllä bËst tietää  ;) . Täytyy pelata vähä tarkemmi jos on vilu taas vieressä. Caylus himottelis kyl kans.

TaisteluJaska

(04-04-2014, 10:38 AM)bËst link Wrote: [ -> ]Istumapaikkoja miettiessa en sit suosittele mayhemin / taukin menevän istumaan siihen väliin, missä sua ennen vuoron tekee ensikertalainen (saska) ja sun jälkeen tukaani ja sen perään vilu. Ei nimittäi mitää mahista voittaa silloin puertossa >_>
Näköjään vieläki vihloo viimekertainen <_<

NamiNami

nähää lauteilla

saska

Nami torstaihi asti Hervannassa käykäähä kääntymässä.

TaisteluJaska

Mihi asti torstaita? voisin tulla about klo 12 aikoihin päivällä sillon torstaina.

TaisteluJaska

Olen tampereella klo 12-17 välissä käytettävissä. Jos on hervannassa/pirkkalassa poraa niin soittele. numero 0400545383

Ja jos jotain (varsinki hervantalaisia) kiinnostaa tulla katsomaan mun musakomedia+bassosetti, niin tänään oisin hervannan varjobaarissa. Showtime klo 21 ->
Jos on iha rahat loppu, niin voin pistää nimen listaan jos on siitä kiinni ;)

mayhem_

(05-15-2014, 07:47 AM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]Olen tampereella klo 12-17 välissä käytettävissä. Jos on hervannassa/pirkkalassa poraa niin soittele. numero 0400545383

Ja jos jotain (varsinki hervantalaisia) kiinnostaa tulla katsomaan mun musakomedia+bassosetti, niin tänään oisin hervannan varjobaarissa. Showtime klo 21 ->
Jos on iha rahat loppu, niin voin pistää nimen listaan jos on siitä kiinni ;)

20:45 alkaa suomen peli, muuten kyllä varsinki kun 100m päässä >_>

RTpmwe

Puhututtaako kaleva huomenna

mayhem_

Sinin sisko tulossa käymää nii ei pysty. Sunnuntaina vasta kerkeen.

RTpmwe

No varmaa sit täällä vkl katellaa syssymmällä

Tai no ens vkl on pakko tulla anyway