Smash Finland Foorumi

Full Version: Yleinen Tampere topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

TaisteluJaska

tiistai on mul vapaa. vois ehkä kävästä jossain jos sillon on menoa.

TaisteluJaska

Tänäänkin käy mänssi/lautapelit. Voin tulla autolla käväseen vaikka multisillalla, vai onko TK jo vapaalla?

mayhem_

meen ite saskalle tuossa puolen tunnin päästä ja oon siä johki 18:15 asti. saska sano, että menee nuq klo 19.

TaisteluJaska

Vois tulla käväsee

mayhem_

saskalla klo 18 ->

tauKhan

Onko poraa missään huomenna tai viikonloppuna.

Novi

(10-03-2013, 06:39 PM)tauKhan link Wrote: [ -> ]Onko poraa missään huomenna tai viikonloppuna.

Tämä kiinnostais ku oon huomenna tulossa Tampereelle, pitää päästä testaamaan Pirkkalan taso :)

mayhem_

Saskalla käsittääkseni poraa. Minä ja todennäkösesti mafuki oltas tulossa sinne kans.

saska

(10-04-2013, 05:31 AM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]saskalla käsittääkseni poraa. Minä ja todennäkösesti mafuki oltas tulossa sinne kans.

joo täällä poraa. novi tuloo illalla.

HippiEetu

Tännää midis?

mayhem_

Ite meen saskalle 15:30

Edit: meneeki muute myöhempää unohdin et on fysioterapia eli siis oon joskus 16:15 varmaa

saska

joo

kalzu

oisko poraa jossaa pe-la?

tauKhan

(10-08-2013, 01:25 PM)kalzu link Wrote: [ -> ]oisko poraa jossaa pe-la?

saska

(10-09-2013, 06:04 PM)tauKhan link Wrote: [ -> ][quote author=kalzu link=topic=284.msg32229#msg32229 date=1381238728]
oisko poraa jossaa pe-la?
[/quote]

no eiköhä jotai järjesty. perjantaina loppuu neljältä koulu ja sen jälkee viikko vapaata. tänne poraamaan jne.

Nipi

oon huomenna mestoilla ens viikkoo asti nii poraa sitte!

mayhem_

Klo 15 loppuu työt sen jälkee valmius. Voin tulla saskalle vaikka.

saska

onko pirkkkalasepet ja kalsumacher ny tulossa. viiden jälkee vois starttailla mootttoreita.

tauKhan

Juu messissä ollaan. Koetetaan sit siihen 5 tähätä.

HippiEetu

Tänä vklp vois pitää miitinkiä täällä meikä känpillä jos ihmisiä kiinnostaa :) Muutama töllö,.cibet yms vaan tarvii!