Smash Finland Foorumi

Full Version: Yleinen Tampere topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

mayhem_

Klo 13 vissii alotellaa

mayhem_

Sovinki tuossa hopon mustalaisserkun kaa että tänää o dotaa nii komento takas eli poraa si vasta huomen tklla >_>

MasterTK

(01-04-2013, 08:19 AM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]Sovinki tuossa hopon mustalaisserkun kaa että tänää o dotaa nii komento takas eli poraa si vasta huomen tklla >_>

>_>

Mutta joo.. Huomenna siisä yhden maissa voi alkaa valumaan, niin aloitellaan kun kaikki on paikalla.

Ilmeisesti nyt on tulossa:

Minä
saska
hopsukka
fräön
paju
mayhem

Cimokin vissiin tulee, mutta jos se pääsee vasta viiden jälkeen, mutta se ei nyt lautapeleihin enää ehdi.

Saadaan siis 3 vs 3 tai 2 vs 2 vs 2 Starcraft-matsi, mutta ei ainakaan free for allia tällä kertaa. >_> Pistetään joku timeri pystyyn ja aikaraja kun eka kierros lähtee käyntiin, niin pakko pelata vähän agressiivisemmin eikä hollitella omalla planeetalla ensin 4 tuntia. >_>

saska

mikä kello tänää mayhem olen varmaanki messi+yö+tk

nukkuminen kohta. >_>

mayhem_

2v2v2 kuulostaa hyvältä

Edit: saska lue aiempi post eli tänää dota huomenna pora

saska

no pultti

hopsula

(01-04-2013, 08:19 AM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]Sovinki tuossa hopon mustalaisserkun kaa että tänää o dotaa nii komento takas eli poraa si vasta huomen tklla >_>
asiaa

PeliQ

Oon taikuri. TK:lta lisäinfoa. <_<

mayhem_

poraa torstaina?

RTpmwe

Ju

saska

missä? olen messi.

kun ei oo ees koulua, nii voin rööriytyä mihin kellonaikaan vaa.

RTpmwe

Mulla loppuu neljältä koulu torstaina

hopsula

mulla loppuu neljältä tays torstaina että vois

RTpmwe

No näillä puhheilla tänne sit vai?

mayhem_

haen vanhemmat laivareissulta sillee, että se laiva on helsingissä vissii klo 11:30 ja sit ku takas tampereella niin käyn viemää digiboxin huoltoon. sen jälkeen voin sit tulla porailee eli pitäs kyl keritä sillee just sopivasti.

MasterTK

Otin palkatonta vapaata töistä, joka alkaa ens viikon jälkeen. Sen jälkeen muutama kuukausi pelkkää rilluuttelua. Vois ehkä kiinnostaa Descentti, Halo-lanitukset ja mänssi tai mikä tahansa. Ei ole kuin aikaa. >_>

saska

tää topic kiinnostaa mua

PeliQ

(01-08-2013, 08:41 PM)MasterTK link Wrote: [ -> ]Otin palkatonta vapaata töistä, joka alkaa ens viikon jälkeen. Sen jälkeen muutama kuukausi pelkkää rilluuttelua. Vois ehkä kiinnostaa Descentti, Halo-lanitukset ja mänssi tai mikä tahansa. Ei ole kuin aikaa. >_>
Torstait eivät ole enää entisellään. <_< Velhoillaan ja sitten vielä kusetus-manuaali.

saska

tänään tuli varmistus että cimo muuttaa tähän samaan soluun missä hollaan ite että se saattaa vaikuttaaa tulevaisuuden poramahdollisuuksiin.

>_>

MasterTK

Perjantaina Jango Unsainedia kattomaan. Messissä jos messi. Meikä on menossa.

EDIT: ilmeisesti ainakin saska ja fräön messissä.