Smash Finland Foorumi

Full Version: Yleinen Tampere topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

hövö

Kyllähä se vähä puhututtaa

RTpmwe

Joo katellaa syssymmällä meni förbi ku vasta heräsin

Ens lauantaina takomo

TaisteluJaska

Meikällä on nyt täällä Häijäällä iso putkitöllö ja Wii+mänssi. saapi tulla poraileen, varsinki arkisin. Helpoiten tänne pääsee autolla. Pitäkääpä mieles jos on tekemisen puutetta. Täällä on hyvät uimarannatkin, kauppa 2,5 km päässä...

TaisteluJaska

Onko kellään huomenna tampereen alueella vapaata? saattaisin ehkä tulla keskustaan klo 12-20 väliseksi ajaksi, jos jollain pora kiinnostaa. Ei tieten tartte tuota koko aikaa porata.

EDIT: joo siis mulla on auto käytössä, pääsisin esim. pirkkalaan ja lempäälään. Uiminen kinostaa myös

mayhem_

meikällä on sattumalta ma ja ti vapaata töistä niin tänne voi tulla poraamaa kyl.

TaisteluJaska

nyt kuulostaa suunnitelmalle. Meikähä tulee.

mayhem_

nii ilmottele sit monelta oot tulossa. mut älä nyt ainakaa ennen klo 12 tuu ku nyt meen vasta nukkuu niin varmaan niihin aikoihin heräilen >_>

Pohjois-Hyhkyn Kuningas

Niin siis miten/milloin/missä pääsisi poraamaan Tampereella? Kiinnostus olisi kova. (Kysyn myös kaikkien muiden uusien naamoja puolesta.)

mayhem_

Joko kysymällä tässä ketjussa että millon kävis taikka vaihtoehtonen ratkasu on smashfinlandin skype keskustelu jossa myös sovitaan paljon extempore pelailuja.

saska

Hyhkyn kuningas tulee tänne huomenna kello 17 että muitaki saa tulla mikäli kiinnostaa.  8)

saska

(08-05-2014, 02:27 PM)mhm | saska link Wrote: [ -> ]Hyhkyn kuningas tulee tänne huomenna kello 17 että muitaki saa tulla mikäli kiinnostaa.  8)

Hyhkyn kuningas tulee myös huomenna samaan aikaan.  Tänne saa tulla eli kello 17 hervantaan.

Missäs ne uudet nokialaiset on? Kyselkää osoitetta yv. mikäli kiinnostaa.

8)

TaisteluJaska

Hyhkyn kuningas nähty ja potentiaalia miehessä löytyy, nyt pitää äijän vaa pelata ihmisiä vastaa ja paljon niin johan lähtee!

Himot iski eilisestä porasta, onko tänään mitään / voiko jonnekkin tulla? Esim. pirkkala? Mulla on auto käytös...

saska

No tääl o 17

TaisteluJaska

Mä tuun beibe.

saska

ja entä se joku kangasalalainen? missäs se on ja kuka se on. poraamaan vaa.

Moppe

(08-06-2014, 05:08 PM)saska link Wrote: [ -> ]Missäs ne uudet nokialaiset on? Kyselkää osoitetta yv. mikäli kiinnostaa.

Tänään ei kerkee harmillisesti, muutenkin arkipäivät on yleensä suht täynnä toimintaa. Pitää kattella joku viikonloppu sit paremmin jos kerkeis! :)

saska

huomenna 17 sama hervabnan rööri. minä, mhm ja hyhky confirmed. tuleeko neljättä?

pingviinituutti

Niin nälkäinen kuningas.

mayhem_

Tuleeko 4? Nii pääse tosiaa vasta klo 17 töistä eli joskus 17.30 jälkee saskalla.

saska

hyhky pisti poikottii, ite saatan livahtaa parkour boing