Smash Finland Foorumi

Full Version: Yleinen Tampere topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

hompo

lompakossa reikä, eikä!

saska

hopo vetäs ketarat mun suusta.

RTpmwe

Tuun sunnuntaina :-*

MasterTK

(07-26-2012, 09:34 AM)saska link Wrote: [ -> ]hopo vetäs ketarat mun suusta.

No, tähän väliin voin sanoa, että niin hienoille miehille kuten saskalle ja hopolle meikä voi tarjota reissun, jos vaan muuten olette kiinnostuneita ja olette legististi persaukisia. Saska ainakin vissiin on. >_>

Udikku oli ainakin kiinnostunut, kun jokin aika sitten löpistiin asiasta.



TaisteluJaska

mulle kyl passai joku arki-iltakin. Sitä seuraavan viikonlopun oon kouvolassa ja siitä eteenpäin en tiedä enää muuta kun kamoja pitää pakata ja roissa pitää käydä.

Paju

Siis kiinnostaa aivan uskomattomasti

Edit: Onkos tässä jotain muuta menoo joku päivä? Lautapelejä tai jotain videopelejä yms.?

Edit 2: Kattelin et meikällähän onkin näköjään nyt ensi viikonlopun jälkeen kaksi seuraavaa viikonloppua (3.-5.8. ja 10.-12.8.) aivan pultissa. Jos sitä paintballia ei ole nyt tänä viikonloppuna, niin sitten joku arkipäivä sopis mulle parhaiten.

MasterTK

(07-26-2012, 11:57 AM)Paju link Wrote: [ -> ]Edit. Onkos tässä jotain muuta menoo joku päivä? Lautapelejä tai jotain videopelejä yms.?

Itseasiassa on. >_> Lauantaina olisi tarkoitus pelata meillä lautapelejä. Tuossa on tuo Descent-lautaroolipeliseikkailu-mikä lie -hybridi vielä korkkaamatta, jota ainakin voisi testailla. Siihen mahtuu kerralla viisi pelaajaa. Sitten ois tuollainen yksi uusi lyhytkestoinen, mutta hitonsyvällinen strategiapeli, jota voisi kans testata. Pitäisi olla nopeasti opittavissa kaiken lisäksi. Siihen mahtuu neljä pelaajaa.

Ainakin saska ja fraeon ovat tähän mennessä ilmaisseet mielenkiintonsta tulemaan. Mukaan mahtuu siis vielä.

hompo

(07-26-2012, 12:08 PM)MasterTK link Wrote: [ -> ]Lauantaina
joojoo

Paju

Joo tuun

saska

tk: millo valutaa sinne?

MasterTK

Jos joskus kahden aikoihin pääsette, niin hyvä olisi.

RTpmwe

Rehti ukkonen oli eilen >_>

Lähin ruutta iski johki n. 400m päähän

TaisteluJaska

Mä luulin et se ääni tuli siitä ku RT pääsi kotia.

mayhem_

10.8.-12.8. ois mahdollista porailla meillä. Ei mitään isoa miittiä, kun tilat on aika rajalliset, mutta joku samaa kokoluokkaa kuin tuo namin pitämä. Lautapelejäkin löytyy jonkun verran ja siin ihan vieres on lamminpään futiskenttä, että sielläkin voi käydä potkimas tai heittelemäs frisbeetä jos säät suosii. Telkkareita on kaks joten niitä ei tarvi lisää, mut yhen cuben ja meleen tarvii.

Nukkumapaikkoja ei ole kuin kahdelle hengelle, mutta lattialta löytyy tilaa lisää >_> lisäks on yks nojatuoli jossa oon kyl aika monesti nukkunutkin joskus kauan aikaa sitten.

Jos kiinnostuneita on niin ilmotelkaa. Oon ton viikonlopun jokatapauksessa tampereella että jos jossain muualla täällä tampereella on otollisemmat tilat tai joku haluaa väkisin pitää porat siellä niin oon kyl siinäkin messis kuhan vaan saa jotain meininkiä :)

hompo

messi todennäkösesti ja nojatuoli varattu

RTpmwe

messi todennäköisesti

mayhem_

Onkos ny muita kiinnostuneita/tulossa? Jos ei enempää tuu niin katotaan si mielummi joku toinen kerta.

saska

no messi messi

MasterTK

Meikä kans.

mayhem_

Nonni eli poraillaan si >_> Bussi lähtee niinisalosta klo 16.25 perjantaina ja oon sillä tampereella joskus klo 19 aikoihin. 7wonderssiakin vois pelailla, jos sais vähän isommalla porukalla pelattuu taas, sinikin voi tulla siihe mukaan kun on perjantaina huudeil. Sopikaa sit keskenänne kuka tuo sen yhen cuben ja meleen koska mun nettiin pääsy rajottuu aika runsaasti huomisen jälkeen kun tiistaina alkaa mosaleiri >___>