Smash Finland Foorumi

Full Version: Yleinen Tampere topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

Paju

Messi

saska

joojoo

RTpmwe

Sen verra että tamperelaiset ei oo riorityssä ykkösenä ku muutenkin voi porailla melkein joka päivä, mutta saa täällä käydä.

1.rt
2.mhm
3.namu
4.kalzu
5.saska
6.hopo
7.tk
8.paju
9.cimo

muita?

bËst

Mikä ajankohta? Jos natsaa niin messi

RTpmwe

Lokakuun eka vkl

bËst

Damn. Sonata Arctican keikka sjoella silloon joten en pääse.

Laatikko

Oon rawlia pelaamassa norgessa, muutoin olis kinostanutkin.

mayhem_

(09-18-2012, 07:09 PM)RTpmwe link Wrote: [ -> ]tamperelaiset ei oo riorityssä ykkösenä ku muutenkin voi porailla melkein joka päivä

no niin no >_>

hompo

aina ei voi voittaa

RTpmwe

No mayhem on erikoistapaus mutta muut.

Ja sitä vaa että illalla tamperelaiset lähtee menee heti ku sanon, eli luultavasti hiljasuuden aikoihin.

Paju

Huomen lautapelejä tai poraa tjsp missään?

MasterTK

Meikää kiinnostais ihan himona ottaa Starcraftia kunnon mapilla, mutta toki mikä tahansa muukin käy. Ehdotelkaa mitä vaan, niin meikä on mukana menossa.

Paitsi 7 Wondlerssia. Se peli on boikotissa.>_>

saska

ai tänää? olen suunnillee messi jos tänää on jotai tampereessa

Paju

Tänään TK:lla sit jotain? Starcraft käy hyvin, niin käy myös esim. Chaos in the Old World, Descent ja Agricola riippuen vähän koska päästään aloittaan ja montako on tulossa.

RTpmwe

Ei nuo lautapelit kiinnosta oikeestaan yhtään.

bËst

Aina ei rt:kään ymmärrä hyvän Päälle 8)

RTpmwe

No jotku peruslautapelit menee kyllä mutta ainaki se mitä viimeksi pelattii oli hyvin kuumaa kamaa minun osalta.

MasterTK

No ei kai kukaan pakota niitä pelaamaan. >__> Tosin veikkaan että Starcrafti saattaisi kiinnostaa rt:täkin.
EDIT: Hajosin kun muistelin RT:n peliä. Kaksi kierrosta ja sen jälkeen sohvalle nukkumaan sekä välillä vessaan oksentelemaan. >_>

(09-21-2012, 11:11 AM)Paju link Wrote: [ -> ]Tänään TK:lla sit jotain? Starcraft käy hyvin, niin käy myös esim. Chaos in the Old World, Descent ja Agricola riippuen vähän koska päästään aloittaan ja montako on tulossa.

Starcraftia voi pelata 3-5, mutta Chaosiin on pakko olla se neljä pelaajaa.

saska

nii tk onko siä siis tänää jotai ja jos nii millo

hompo

yamato gunit kyllä kiinnostas saada tulille mutta vatimotsuunit alhaset