Smash Finland Foorumi

Full Version: Yleinen Tampere topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

mayhem_

jaa huomenna kyllä sekin passaa >_> ymmärsin jotenki väärin si, mut kyl se passaa hyvin. monelta tulen ja mihin >_>

hompo

minä ja atomicci särkkään viimestää kaheltatoista ainaki

MasterTK

Siis huomenna Särkäniemeen joo. Luin vaan itse tuon mayhemin viestin väärin alunperin. >_>

Mutta mennään vaan huomenna, koska lauantaina todennäköisesti molosti enemmän porukkaa. Lähetään heti kello 12 sinne.

mayhem_

tuun särkkään viimestään klo 12. hopo aamulla si dota ennen tuota >_>

hompo

joojoo 150h

saska

olen muute särkänniemessä messi kello 12 reikä reikä. minulla sattuu olemaa 2 ilmaislippua sinne. (sisäänpääsy ja yks tornadokierros >_>) siitä sitten porhallan neljäksi multisiltakseen ja siitä vilun bensamobiililla sitten järjenpäähä.

mukana kulkee tietysti koko norjan reissun kamat. >_>

<_<

tulee lennoikas lähtö taas.

TaisteluJaska

Kuulostaa rehdiltä. siis toi saskaplan.

hompo

(07-05-2012, 01:27 PM)saska link Wrote: [ -> ](sisäänpääsy ja yks tornadokierros >_>)
onnenpekka

saska

elän pienin panoksin.

AtomicTroop

Mayhem: Jaa sullakin alkaa intti? Mihin päädyitkään? Omalla kohdalla maanantaina lähtö tikkakoskelle.

Novi

(07-05-2012, 02:08 PM)saska link Wrote: [ -> ]elän pienin panoksin.

pienet voitot

mayhem_

niinisalo suuntana maanantaina >_>

mayhem_

Muute TK kun kuitenkin paahdat siitä viinikan liikenneympyrän luota niin viittitkö pyörähtää järvensivun kautta?

MasterTK

(07-05-2012, 05:22 PM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]Muute TK kun kuitenkin paahdat siitä viinikan liikenneympyrän luota niin viittitkö pyörähtää järvensivun kautta?

Koob.

udikku

(07-05-2012, 03:14 PM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]niinisalo suuntana maanantaina >_>

Kankaanpää on hyvä paikka asua ja yrittää

mayhem_

nii jos huomenna melko aikasee starcraft? tk, fraeon, anyone?

saska

ens viikon alussa batman, minä ja paju messissä. muita? mikä päivä?

hompo

ehkä

mayhem_

Ei pyge >_>

MasterTK

Ajattelin järkätä jollekin lähiviikonlopulle paintballia. Hintaa kertyy noin 30e per lurjus joka sisältää varusteet. Onko täällä ketään kiinnostuneita? Ois aika kermaa saada pari joukkuetta kasaan ja painua pelaamaan Nokian peliradalle muutamaksi tunniksi. Hemmetin hauskaa.

Toinen vaihtoehto on Tampereelle sisätiloissa, mutta oikeassa luonnossa on aina jännitystä enemmän.