Smash Finland Foorumi

Full Version: Yleinen Tampere topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

RTpmwe

(03-12-2013, 02:52 PM)hopsula link Wrote: [ -> ]muhoksella keittiössä oli iso musta jätesäkki mutta ei mitään, sama ku menis vessaan ja paskantais vaa lattialle

Joissaki turnauksissa vessat näyttää siltä että suoraa o lattialle paskannettu

Susi

LanTrekissä paskannettiin lattialle. True story.

mayhem_

Enkä kyl muutenkaa semmosta järjetöntä meteliä oikee ymmärrä. Meikä on nykyää semmose virallisen poraamisen kannalla, jos jotai oikeesti lesoo tapahtuu nii si ymmärtää kyl älämölön, mut semmonen turha huuto ottaa vaa pannuun.

Cimo

(03-12-2013, 04:30 PM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]Enkä kyl muutenkaa semmosta järjetöntä meteliä oikee ymmärrä. Meikä on nykyää semmose virallisen poraamisen kannalla, jos jotai oikeesti lesoo tapahtuu nii si ymmärtää kyl älämölön, mut semmonen turha huuto ottaa vaa pannuun.

Näin juuri.

saska

nii huomenna (pe) on sitte hervannassa nintendo land + pora + jne. paikalle on tällä hetkellä tulossa minä ja ilmeisesti hopotti ja yks iigori minu luokaltaki saattaa käydä pyörimässä.

3 henkee on minimi, 4 on suositeltu, 5 optimi

saska

joo en tiiä viä kellonajoista mutta niiku siinä joskus 17 aikaa varmaa valuminen tänne. peliq myös tulossa.

viä yksi mahtuu? tk? joku?

MasterTK

En pääse. Lähden mökille pilkille. >_>

mayhem_

Juupajoelle menos ei pyge

saska

k no hopo tuo pari wiimotea eikö?

<_<

E: fraeonin ansiosta ollaan optimissa.

mayhem_

oisko poraa keskiviikkona jossain? pääsen töistä klo 17 ni voin sen jälkee tulla johonki jos ois poraa. mahdollisesti myös torstaina vois kiinnostaa pora/lautapelit/jotain. saska&hopo torstai on bonkissa sit tältä viikolta, mutta voin tulla muualle kyllä taas jos ois jotai vaikka ruumishuoneella tai jossai.

Cimo

Keskiviikkona täällä, Zumma ja Qilep tulee ainakin. Kattoo jos sais striiminkin jo pystyyn.

saska

olen minäki täällä ja vapaa pääsy. >_>

mayhem_

Joo no suuntana ilmeisesti hervanta si keskiviikkona.

Juissi

Voisin tulla kanssa jos otatte.

PeliQ

Tuu tuu.

saska

no täällä on kyllä 2 porapistettä ja wiiu ja moxit ja lautapelit että eiköhän tänne mahdu.

12 on ruumis raja <_<

>_>

<_<

>_>

mistä näitä juttuja oikeen tulee

RTpmwe

Joo

Eli mä tuun

Fraeon

Kiinnostaa namut ja letkun kartanot.

saska

nii oletan että puhutaan nyt huomisesta. minä pääsen ite tulemaan vasta joskus 17-18 mutta sen jälkeen voi mitä vaan. torstaina jos ihmisiä kiinnostelee niin siinä 12 maissa alan olee kotona ja valmiudessa. >_>

1. saska
2. cimo
3. peliq
4. zumma
5. juissi
6. mayhem
7. fraeon
8. rtsetä

unohtuiko joku? neljä slottia vapaana >_>

<_<

mayhem_

Juu huomisesta ainaki ite puhuin. Ja torstaina voin ehkä tulla myös sit klo 17 jälkee.