Smash Finland Foorumi

Full Version: Yleinen Tampere topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

RTpmwe

Tuu vasta 17

tauKhan

Onks poraa jossain huomenna?

tauKhan

Poraa missään?

mayhem_

Ei pysty tänää ainakaa

TaisteluJaska

Tänään vois kiinnostaa pora/lautapeli saskalla, klo 13-16 aikoihin. Oisko ideaa?

Fraeon

Aika lyhyellä varoajalla, mut kahen jälkeen pystyy ainakin parit ottamaan.

mayhem_

töis ei pyge

RTpmwe

Täällä on ny poraa

saska

ohi meni näköjää

TaisteluJaska

Tänään vois koittaa uudestaan. Kiinnostaa lautapelit ja melee. koko päivä vapaata. Miten ois, saska tai RT?

RTpmwe

Täällä ei pysty

saska

Pitää kattoa koulun jälkee jos jaksaa. Aika väsyneeltä tuntuu kyllä jo, mutta 16 paikkeilla varmaa alan olee kotona. Förbi ellei tule joku jumalainen herätys.

TaisteluJaska

Kyl mulle käy illallakin, joskus 18-19 jälkeen...

saska

(09-26-2013, 11:29 AM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]Kyl mulle käy illallakin, joskus 18-19 jälkeen...

förbi, meen kohta nukkumaan.

tauKhan

Poraa missään tänään 17 jälkee?

TaisteluJaska

Mä saattaisin ehtiä poralle, jos on joskus 20 jälkeen vielä tarjolla jossain. Tai lautapelejä

saska

no minä olen nukkumassa niihi aikoihin. alkaa kohta tämä unirytmi heräillä tästä ni voi taas jatkaa normaali elämää.

mayhem_

Muutto ny tehty loppuu, viä toki hirvee määrä järjestettävää, mutta vois tänää illemmalla porailla jossai ku vihdoin kerkee.

TaisteluJaska

Jos on joku vielä 23 aikaan illalla poraamassa, voin tulla autolla käväseen. Hervanta ois jees, Kalevakin menee ja Myltisiltä myös

HippiEetu

Oisko tiistaina meisinkejä missää?