Smash Finland Foorumi

Full Version: Yleinen Tampere topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

mayhem_

no miten vaa. mulla on se auto käytös, että keskustan huudeilta pääsee kyllä hervantaan tai johonki kyydillä jos porukkaa ny on tulossa jonnekkin pelaileen

Paju

Kiinnostaa, mut täytyy kattoo miten kyyti onnistuu.

RTpmwe

Tänne vaa se 4 et saska mä mhm ja hovo

Jos siis hovo tulee

RTpmwe

Ja nioi kello 16 jälkee vasta

mayhem_

Noh oon ite siinä aika tarkkaa klo 16

Paju

no ei si

mayhem_

Onko se hopo ees tulos?

saska

hopo on tulossa. soitin justii. itellä menee joku reilu puol tuntia.

E: tai 45min tai jotai sen tyyppistä

mayhem_

jos tänää kiinnostaa pora nii ilmotelkaa

Salevits

Mont settii siel on? Kalzul on töllö matkas et jos joku tois setin niin saatas 1 lisää

bËst

Heitänpä kysymyksen, että onko tampereella mitää / ketää kuka haluais MAHDOLLISESTI porata huomenna lauantaina? Oon tulossa muun bossen kanssa särkänniemeen kuskina ja en todellakaan oo varma että meenkö ite särkkään ollenkaan. Niin voisi olla mahdollista että tulisin poraan johonkin jos on tarjolla?

Älkää siis kukaa varakko päivää tätä varten, sillä kelien salliessa saatan jäädäki särkkään, mutta kalastelen vähän vaihtoehtoja

mayhem_

no meillä on poraa. täällä on minä, sale, kalzu, jekku, paju, saska ja tk. jos kiinnostaa niin soittele vaikka.

bËst

No minäpä rimpauttelen jos käy niin, että tulee tyhjiö aikatauluihin.

saska

resistance tuhos miele.

ja märklinin osa on kova.

mayhem_

oli hyvät porat, kiva kun kävitte :)

resistance oli kyl hyvä peli kun periaatteessa 2 erilaista korttipakkaa tai mitä vaan läpysköjä riittää pelaamiseen.

en jaksa nyt alkaa paahtaan erikseen shoutteja kellekkään, kiitokset kaikille ketkä kävi, oli hauskaa :)

saska

hervannan pomelomarkkinat feat. mariolippis

liian pitkään olen hakannut jotain jöötiprojektia iltapäivisin ni nyt tarvitaan totaalinen porautuminen. loppuviikosta / vkl / ens viikon alkuviikosta jonnekki sinne paikkeille semmonen nintendoland/pora/lautapeli/pylly/jalkapallo/frisbee/ulkoilu/pomeolontinttaustiistai maratooni ku mitä tehtii joitai kuukausia sitte ennenku cimo. tarkoituksena päiväkausia jöötiä. lisätietoja heti ku keksin miten tämä toteutuu. >_>

saa olla messi joko vain tunnin tai kaksi tai sitten rehellinen 5 päivän putki. itellä on viikolla koulua joku 5h/päivä mutta jos täällä on sillonkin pora niin aina parempi. mitä liukuvampi aikataulu sen paremmin homma luistaa niiku sanotaan.

onko kiinnostusta? alkaa ottaa pannuun tämä yksin koneella istuminen.

ja millo särkänniemi? sekin voitas niputtaa tähän jatkumoksi.

ja lujaa.

mayhem_

Ite voin tulla käymää ainakin joku päivä iltasella.

Cimo

Pomelo kiinnostaa syvästi, vois ehkä tulla messiin jos aikataulut sattuu sopivasti yhteen

RTpmwe

Joku päivä ainaki

saska

pelleq? zumma? ulkokaupunkien vahvistukset?

hopsel?

e: joku naminami tänne vaa monen päivän putkeksi. saa myös ehdottaa itseään vaikka nimi ei ole nami nami.