Smash Finland Foorumi

Full Version: Yleinen Tampere topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

Cimo


(08-24-2012, 10:47 AM)саска link Wrote: [ -> ]TK ootko menossa pajulle autollam ja jos nii kerro aikataulua nii läsäytän nyrkillä itteni sinun postiluukusta siihe aikaa

Paju

Mihin aikaan ootte nyt tulos?

Cimo

lähen varmaan ihan just bussilla sinnepäin. Kannattaako käydä kaupassa Tampereella? Ja tarviiko jotain muuta pyyhkeen ja ruoskan lisäksi

Paju

Täs on kuljun kartano 1,5km päässä (jos bussilla tuut niin voit pysähtyä siinä pysäkillä ja käydä siellä ensin ja sit kävellä tänne), joka on auki 21 asti. Ei pitäis tarvita muuta. Huomenna sitten tosiaan joskus 12(?) aikoihin varmaan oon lähdössä sinne Puolenkuun Peleihin, niin muidenkin pitää sit lähteä sillon.

Paju

Kuten arvata saattoi, niin muutamia pytyilyjä tuli eilen tehtyä. Tässä nyt jotain, mitä huomasin:
- samassa aitauksessa ei saa olla kuin yhden tyyppisiä eläimiä
- sellasiin action spaceihin, joissa on nuoli, lisätään joka roundin jälkeen niin paljon resourceja kuin siinä ruudussa lukee ja sinne voi kertyä rajattomasti resourceja
- occupationeja ei saa käyttää milloin vain, ja niihinkin on omat action spacet, mutta ilmeisesti 5:llä pelaajalla ei ole occupation action cardeja ollenkaan ja yks lauta oli väärin päin (family game puoli esillä), niin siks ei älytty miten ne toimii
- Täytyy olla uuni, että voi leipoa leipää
Muutenkin suosittelen kattoon tän videon: http://www.youtube.com/watch?v=hwPgWjzx-Cc. Erittäin selkeesti selitetty, miten mikäkin juttu toimii.

Mutta vaikka tossa tulikin jonkin verran pytyiltyä, niin vaikutti kyl ihan loistavalta peliltä. Koskas pelataan uusiks?

Cimo

"ei ehkä pelattu ihan sääntöjen mukaan" >_> Katoin videota 7 minuutista alkaen noin minuutin ja räjähti käsiin. Noi pytyt mitkä kirjotit, ja esim. eläimet ois voinu ottaa kotieläimiks huoneisiin. Laskin että ite menetin ainakin 3 pojoo kun ei tiedetty.
Todella hyvä peli kyllä kyseessä, pakko päästä pelaamaan uusiks.

Miitti oli muutenkin asiaa, kiitokset vielä kaikille. Round Robin, hopowalk, yön pimeet ja lauteillakin nähtiin (tai ei nähty)  8)

e: mänssiä on kyllä taas pelattu mutta tarkotan niitä pelilaudalla olevia kortteja jotka käännettiin aina vuoron alussa. Tossa videolla sanotaan että ne sekotetaan ja otetaan vuoron alussa sekoitetusta kasasta. Kohassa 12:44.
Voi myös olla että en vaan tajuu mistään mitään. Jos ne oli laitettu random järjestykseen niin aaaasia kunnossa.

Paju

(08-25-2012, 04:05 PM)Cimo link Wrote: [ -> ]e: tietyn stagen round carditkin tulee näköjään satunnaisessa järjestyksessä, eli ei voi suunnitella niiden mukaan mitä tekee seuraavaksi.

Tämän kyllä sanoin aivan varmasti, kun sekottelin niitä kortteja. Taas on vaan mänssiä pelailtu.  8)

e:
(08-25-2012, 04:05 PM)Cimo link Wrote: [ -> ]e: mänssiä on kyllä taas pelattu mutta tarkotan niitä pelilaudalla olevia kortteja jotka käännettiin aina vuoron alussa. Tossa videolla sanotaan että ne sekotetaan ja otetaan vuoron alussa sekoitetusta kasasta. Kohassa 12:44.
Voi myös olla että en vaan tajuu mistään mitään. Jos ne oli laitettu random järjestykseen niin aaaasia kunnossa.

Siis joo, noita juuri tarkoitinkin. Sekotin ne ennen pelin alkua ja sanoin siitä sillon kaikille. Laitoin vaan ite ne siihen laudalle suoraan.

mayhem_

Oisko tampereel missää poraa/lautapelei lauantaina?

RTpmwe

Täällä vois varmaa porata mutta maksimissaa se 4 yhteensä.

saska

ite oon jossai iigorissa lauantaina

MasterTK

Minäkään en varmaan lauantaina pääse, jos tulee kavereita Kajaanista tänne, mutta oli tuossa hopon ja saskan kanssa puhetta tänään että pidettäis leffa + lautapeli-ilta perjantaina lihatarjoilun kera. Todennäköisesti Descenttiä. Saa tulla jos kiinnostaa.jpg.

Paju

Kiinnostaa perjantai, lauantaina en varmaan itekään ehdi.

hompo

(08-29-2012, 05:25 PM)MasterTK link Wrote: [ -> ]leffa + lautapeli-ilta perjantaina lihatarjoilun kera.
voiko parempaa olla

MasterTK

<_<

Fraeon

Akrobaatti on mun.

t: igor

mayhem_

No en tiä perjantaista kun oon vasta joskus klo 19:30 tampereella. Mut noh RTn kaa poraa si lauantaina varmaa. Pitää ny viä kattoo, mut jos jotai o viä perjantaina noihin aikoihi nii voisin varmaa tulla pyörähtää.

Cimo

Perjantai kuulostais hyvältä eli messissä

saska

niijoo oon perjantaina 100% messi

MasterTK

Monelta huomenna pääsette? Viidestä eteenpäin voi tulla. Aloitetaan mahdollisimman ajoissa ettei mene koko yötä vaikka ei sekään minua haittaa. >_>

RTpmwe

Pääsen kahelta koulusta, että tänne voi esim. saska ja hopo tulla enne ku tullaa