Smash Finland Foorumi

Full Version: Yleinen Tampere topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

NamiNami

Pitäskö paahtaa illemmal.

mayhem_

No missäs si poraillaa? Mielummi jossai muualla ku meillä ku vissii jotain sinin kavereita tulos jossai vaihees.

RTpmwe

Meikä o rankissa viä

MasterTK

(05-24-2013, 12:08 PM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]No missäs si poraillaa? Mielummi jossai muualla ku meillä ku vissii jotain sinin kavereita tulos jossai vaihees.

No, ainakin minun luo mahtuu nyt hyvin, kun raahasin romppeita hiiteen. Käytännössä koko huoneessa mitään muuta kuin telkkari ja cube. Toki voin tulla itsekin minne vaan. >_>

EDIT: Toki jos meinaatte porata huolella 24/7 niin kannattaa jossain muualla järkätä. Ei jaksa nykyään niin paljoa kiinnostaa, että jaksaa vuorokausitolkulla. >_>

mayhem_

Noh ite voin kans tulla porailee mihkä vaa eikä ny sillee 24/7 tarvi olla poraa. Mites saska, hopo, paju...? Nami sano puhelimes et näillä näkymin todennäkösesti ei tuu mut kattoo tunnin päästä mikä on tilanne.

saska

olen bonkissa tänään. huomine ja ylihuomine 100% valmius.

Paju

Pikkuserkku lähtee huomenna aamulla, sen jälkeen vois mahdollisesti jos jaksan.

NamiNami

Joo niikun mayhem jo vähän sano, jää tää viikonloppu väliin.

mayhem_

noh ilmeisesti sit huomenna poraa jossain si

saska

jos ny joku pora kiinnostelee ni heräilen siinä 17 aikaa että sitte pystyy porailee. täällä tai sitte voin itekki lähtee johonki.

mayhem_

Itellä on valmius ny, että ilmottakaa sit ku jossai o jotai >_>

mayhem_

nii tk monelta sinne vois tulla jos porailtas siä?

edit: noh ei näköjää oo mitää täs päiväl si. ilmota saska kun heräät niin paahdan sinne >_>

saska

mayhem tulee näillä hetkillä ja jos jotakuta muutaki kiinnostaa ni ei muutaku suunnaksi hervanta.

mayhem_

loppuu työt tos klo 18, jos jotain kiinnostaa pora niin voin tulla suoraan töistä.

saska

huomenna saa tulla hervantaa poraa t. myöhäinen saskan synttäri tunnelma.

olen messi.

mayhem_

Mahdollisesti messi

mayhem_

voisin tulla klo 16 jälkee ku haen auton faijalta.

saska

no pääsen ite koulusta 16 ja täältä polkee joku puol tuntia että siitä voi laskeskella millo sopii tulla

mayhem_

eikö ketää muuta oo tulos?

saska

no jos hopo tulee ni mennää rtlle.  ???