Smash Finland Foorumi

Full Version: Yleinen Tampere topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

mayhem_

Tänne voi si tulla klo 10 eteenpäin

saska

jaa onko siä mayhemilla ny jotai knäägeripojan paahtoo? vois tulla sillai että ny tuun ja joskus neljän miassa viimestää valun kotii nukkuu.

mayhem_

No minä, sini ja nami ollaan täällä nyt että ainaki lautapelei voi pelaa ja paju tulee vissii jossain vaihees ja mafu tulee kans myöhemmin si. Muista ei oo havaintoo.

Eli voi tulla jo vaikka ny.

tauKhan

Onks poraa huomenna jossain?

TaisteluJaska

Oisko mahollista tulla tuossa vaikka 18 aikoihin saskalle/Cimolle poraan? tai lautapelejä.

Mulla pitää uploadata yks video tuohon ylen sketsikisaan ja kotona ei meinaa onnistua. Netti pätkäsee kriittisellä hetkellä niin voisin siellä kans kokeilla josko siellä ois stabiilimmat yhteydet >_>

EDIT: pullalla meni uploadaus läpi kotona, mutta periaatteessa pelit silti kinostais.

tauKhan

Pora / lautapelit kiinnostas meitäkin.

saska

no huomenna jos on poranhimot niin about tämmösellä välillä voin ottaa vastaan: 02:00 - 18:00

TaisteluJaska

Carl >_>
Siis onko saska nyt hereillä? voisin tulla jossain vaiheesa käväseen summoner warsin kans tai jos muitaki tulee nii puerto rico.

saska

tänne vaanb

TaisteluJaska

meikähä tullee.

MasterTK

Onko tänään jossain jotain? Valmius on.

edit: Välitön lentävä lähtö aamupalalle hopon ja saskan kanssa näsitorniin. Jos joku tulee messiin niin tulee vielä. Siitä sitten johonkin .

saska

huomenna uudestaan jos selviän tästä pultista hengissä.

MasterTK

Vedettiin saskan ja hopon kanssa aamiainen tänään vähän pidemmän kaavan kautta. Vajaa 200e siinä meni. >_>

RTpmwe

Vois lähtee aamusta messii jos tekoo spogee

TaisteluJaska

Meikä lähtee pohjois-ruotsiin samoilemaan. Oon taas kuvioissa messissä parin viikon päästä.

mayhem_

Onko tänää poraa? =)

RTpmwe

Kai sitä

mayhem_

mjuu pääsen töistä klo 15 tuunko suoraa

RTpmwe

Ju tuu vaa

mayhem_

juu