Smash Finland Foorumi

Full Version: Yleinen Tampere topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

mayhem_

noni hyvä eli siis minä, saska, kalzu, nami, hopo ja TK. siinä on jo 6 eli eiköhän me saada ihan hyvin porailtua :)

saska

vilun rööri on off limits, että yhellä setillä pora

hoponmopo

hoidin dota 2 pass jos kinostaa mayhem

mayhem_

Otan si boxin ohjaimen mukaa nii voi sillä pelata jotai siinä ettei orpoudu meininki jos joutuu venailee

@hopo: asiaa 8)

kalzu

mä voin tuoda telkun ni ottakaa joku cube messii

NamiNami

Joo niiku 7wonders poikittain, BANG! sen olla pitää.

ps. minä ja kalzu paketoidaan kaikki tiimeissä 8)

saska

[Image: YzTJt.png]

GF:
1. nami
2. paju

NamiNami

Uploadaan kaikki nuo pool setit, tällä hetkellä mayhem vs paju setti tubessa. Suosittelen kaikkia kattomaan vähintään kaikki saskan setit, herkkää materiaalia <_<

Paju (Peach) vs mayhem (Falco)


E. mayhem (Blue) vs kalzu (Black)

TaisteluJaska

Öh joo, anteeksi jos meni teillä tv tuonti säädöksi kun sanoin että oma huoneeni oli pultissa. Tarkoitus oli vain se että aika paskaseen kuntoon jöi huone mut siis kyllähän sen TVn tietty saa ottaa lainaan. No joo ens kerralla jos en ole paikalla niin kokeilen jättää huoneen sellaseen kuntoon että sielläkin voi porata. jepa.

EDIT: katoin tuota mayhem kalzua, opettele kalzu combottamaan, saat kyllä iskuja sisään mutta niistä ei paljoa irtoa.

mayhem_

Sanoin samaa kalzulle jo paikanpäällä :D yks juttu minkä huomasin taas vaihteeks on että jos ei nuku niin tulee pultti eikä pysty keskittyy kunnolla. Namilla oli aika konemainen tila sillon yöllä kun pelattiin singlesit.

saska

Vissii kaiki muut on jo juutuupiksessa paitti minä v paju. Katoin justii noita omia matseja ja koneistin parissa  8)

Paju

(05-29-2012, 09:06 PM)saska link Wrote: [ -> ]Vissii kaiki muut on jo juutuupiksessa paitti minä v paju. Katoin justii noita omia matseja ja koneistin parissa  8)

Kai ny tietty parhaat säästetään viimeseks

saska

hompo

Novi

(05-30-2012, 10:24 PM)saska link Wrote: [ -> ]how to play smuge:

http://www.youtube.com/watch?feature=pla...ZPZE#t=72s
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=gBbjuENsbtU#t=316s

Viralius arvo sana: 0

Huvitus arvo sana: 10

Cimo

RTpmwe

Hajosin cimon viestille, saska opettele pelaa

mayhem_

mayhem_

Huomenna vois joko meleetä tai jotai lautapeli jyystöö, ilmotelkaa jos jossai o jotain niin meikä tuloo.

saska

korkinmäti on auki jos kinostaa.