Smash Finland Foorumi

Full Version: Yleinen Tampere topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

saska

minulla on matikan läksyt pahemman kerran, ei pysty.

mayhem_

Käsittääkseni tklla vois olla. En oo kyl varma. Ite pääsen klo 17 vasta duunista et jos esim tklla on jotain niin voin tulla sinne kyl.

TaisteluJaska

(12-01-2014, 10:32 AM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]Oon tampereella vapaana klo 15 eteenpäin. Missä poraa. Joko sm4sh, melee tai PM. Paju, saska, cimo, TK, RT, muihem... ?
Sama juttu tänään, klo 14 eteenpäin klo 17:30 asti vapaa. Ei tartte erikseen laittaa jos ei onnistu, mut soittakaa jos pora tampereella kinostaa niin tuun käväseen.

pingviinituutti

Miltäs Treellä näyttää ensi viikko? Löytyiskö keskiviikolle (ja ehkä perjantaille) poraa ja yösija? Oon toistaseks sopinu torstaista perjantaihin olevani kaverilla, ja pe tai la yritän seuraavalle, niin alkuun ja välissä tai lopussa reeniä vaan.

TaisteluJaska

(12-09-2014, 10:16 AM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ][quote author=TaisteluJaska link=topic=284.msg36174#msg36174 date=1417429974]
Oon tampereella vapaana klo 15 eteenpäin. Missä poraa. Joko sm4sh, melee tai PM. Paju, saska, cimo, TK, RT, muihem... ?
Sama juttu tänään, klo 14 eteenpäin klo 17:30 asti vapaa. Ei tartte erikseen laittaa jos ei onnistu, mut soittakaa jos pora tampereella kinostaa niin tuun käväseen.
[/quote]
Taas tampereella poraan käytössä. Klo 13-16:30. Soitelkaa jos kinostaa >_>

saska

mitä se pingu juonii vois ottaa poraa. samat sanat hyhkylle ja pikkusudelle. ja muillekki ketä kinostaa. luukut avataa huomenna koulun jölkee.

saska

kuulemma tuo nostalgiaki oli pohtinu tulemista. pikkususi vaikuttaa konfirmed, mites hyhky. muut? paju, mhm ja ketä täällä ny pyörii?

17 ->

pingviinituutti

Tuun jos voin olla yötä. Ei haittaa vaikka olis aikanenkin aamu.

saska

(12-16-2014, 03:34 PM)pingviinituutti link Wrote: [ -> ]Tuun jos voin olla yötä. Ei haittaa vaikka olis aikanenkin aamu.

lattiaspotti järjestyy ainaki. ja cimon sohva jos cimo on armollinen. >_>

Cimo

Juu sohvaspotti on vapaana

pingviinituutti

Noni saavun sit hoodeille kun kerkeän. Saa laittaa osotteen ja protippiä miten löydän näppärimmin paikalle junailtuani.

saska

etit bussin mikä menee hervantaa. numeroita ainaki 3, 4, 20, 13.

sitte opiskelijankatu 4 e 269

mayhem_

Tänää jossain jotain?

TaisteluJaska

Mä ehtisin klo 14-15:30 jos tyyliin tunnin sisään saan tietää mihi pääsis.

mayhem_

Nää sun ajankohdat on semmosia, että ei kyl mitenkää kerkee ikinä ku o töitä >_>

TaisteluJaska

Ja sama toispäin >_>

saska

hyhky tulee 12 maissa. haluaako muut jotkut?

e: huomenna siis.

mayhem_

Klo 12 voi onnistuukki illalla o menoo

saska

Että oon sit vasta 12.15 kotona. Roikkukaa kaakeleissa.

saska

huomenna 13 ->
mayhem: confirmed
hopo: ?

tuleeko joku