Smash Finland Foorumi

Full Version: Yleinen Tampere topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

Paju

Meen todennäkösesti triweeklyyn.

Tuun tänne.

Lanttu

Kiinnostus kyllä, katsotaan nyt vielä. Varmaan jotain yöpaikkaa jostain saisi, jos tulisi?

MasterTK

Joo, yöksi voi tottakai jäädä.

mayhem_

joo meitsi tulee 8)

MasterTK

Noniin, yritän saada tuohon mennessä rakennettua Mario Kart DD-lanitustsydeemit kuntoon. 8-16 pelaajalla double dashia.  8)

Susi

yritän kattella

PeliQ

Tuolla viikonlopulla saattaa olla ehkä jotain muuta menoa jotenka en ole 100-varma.  :-X

Paju

Tuun sit kai sittenkin sinne.

MasterTK

Tulikin pulttaus tälle poralouhokselle toistaiseksi, sillä yhtäkkiä mami ja sisko tulee käymään huomenna ja ovat sunnuntai-iltaan saakka. >_> Katellaan siis joku toinen viikonloppu uudemman kerran.

TaisteluJaska

Tuo uus avatarisi korvaa kaiken ja enemmän.
Pultissa sitä katselen, itseä tutkiskelen.

MasterTK

Yhtäkkiä löytyi toinenkin broadband adapteri Cubelle Briteistä, eli nyt olisi 3 kipaletta kasassa.

Heti kun nämä saapuvat postissa, niin 12 pelaajan Mario Kart DD Lan-karkelot pystyyn. *_*

mayhem_

k >_>

hiihtolomalla muuten meikäläisellä ois poravalmius, että jos jossakin on meininkei niin im in :)

tosin opinnäytetyötä pitää jonkun verran paahtaa viikolla :)

MasterTK

Huomenna 15 reikä reikä alkaa martti kartti lanitukset + muuta yleistä poraamista. Tulkoot ken haluaa.

Fraeon, hoppelis ja saska tulossa ainakin.

NamiNami

Voisin jopa tulla >_>

MasterTK

(03-09-2012, 07:18 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]Voisin jopa tulla >_>

Hemmetin hyvä. >_>

RT aiko kans tulla, niin näyttää siltä että saadaan kermaiset pelit pystyyn.

ajp_anton

Hm, mulla on sellanen broadband adapteri jota en käytä. Niitäkö täällä kerätään? =)

Laatikko

Stadin pelikaupassa on niitä atm hyllyssä kaks kappaletta jos jotakuta kiinnostaa.

eebrozgi

Hinta?

hoponmopo

tuun jos oon hereillä

MasterTK

(03-10-2012, 03:54 AM)hoponmopo link Wrote: [ -> ]tuun jos oon hereillä

>_>