Smash Finland Foorumi

Full Version: Yleinen Tampere topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

saska

koitetaa hipin kanssa saada sitä ukkoa tänne tänää, että jos on kiinnostuneita nii tulkaa poraa messii.

mayhem_

Mitä mansen menijät puuhaa 4-6.1.? Oli tarkotus sinne novin miittiin mennä mut osallistujamäärä on mä ja novi niin boikottiin. Nii mietin et jos sais iha tampereella jotain henkevää aikaseks esim lautapelei ja mässii. Meikän kämpille voi kyllä tulla sillonkin tai voin ite tulla johkin kumpiki käy.

NamiNami

Sinne pitäs varmaan laittaa vähän kiinnostuksen tynkää sinne novin topiciin, kun kalzun kanssa eilen just puhuttiin ettei sinne kukaan oo menossa kun osallistujalistassa pelkkä Novi. Voisin nyt epävirallisesti ilmottaa itteni sinne mukaan, mutta korkeintaan varmaan vasta lauantaina menossa. Kalzu varmaan olis tulossa sinne, ja ehkä Pajukin saa järkeiltyä reissun taas niin että jatketaan sieltä sitten Lootalle / lentokentälle. Tosin siinäkin aika vähän nimiä, en tiedä paljon on minimi että on kannattavaa mennä. Jekku ja Sale sais luvan tulla kans.

mayhem_

No itelle kyl toisaalta helpompi muutenki ihan vaan tampereel porailla jos vaa ny tääl mitää saadaa aikaseks mut tuun kyl tuonne jos vaa tarpeeks possee

MasterTK

Jos viikonloppuna (pe-la?) jotain kiinnostaa lautapelailu, niin vois ottaa jotain pitkästä aikaa. Meikällä on nykyään kermainen lautapelipöytä, mutta voin kyllä tulla mihin tahansa muuallekin pelailemaan.

Omat himot: Saskan junapeli, Stracraft 2 vs 2 time limitillä, Pajun farmineekeröintipeli tai Warcraft prince of plesööre -peli.

Sen jälkeen vois myös porailla.

bËst

Meikä on taas nostanut omaa lautapeliarsenaaliaan uusimmalla Munchkinilla, mikä uudisti sen metagamea kiitettävästi. Descentin lisärillä ja conversion kitillä (=sisälsi kaikki Descent 1 seriesin monsut / heroet portattuna 2nd editioniin sopivaksi) ja uusista peleistä Menolippu (uskomattoman kone peli ollakseen kuitenkin "casual" peli. Sopii hyvin myös hc-pelaamiseen) sekä Small Worldillä, mikä on käytännössä yhdistelmä Riskin ja Puerto Ricon parhaita puolia (Riskistä siis ainoastaan tuo teemaidea, että yhdellä rodulla halutaan valloittaa mahdollisimman laajalti pelialaa pisteiden keruuta varten)

Voisin ottaa uuden vuoden tavoitteeksi että saan aikaa tulla tampesteriin pelailee laatulautapelejä >_>

mayhem_

(01-02-2013, 08:39 AM)MasterTK link Wrote: [ -> ]Jos viikonloppuna (pe-la?) jotain kiinnostaa lautapelailu, niin vois ottaa jotain pitkästä aikaa. Meikällä on nykyään kermainen lautapelipöytä, mutta voin kyllä tulla mihin tahansa muuallekin pelailemaan.

Omat himot: Saskan junapeli, Stracraft 2 vs 2 time limitillä, Pajun farmineekeröintipeli tai Warcraft prince of plesööre -peli.

Sen jälkeen vois myös porailla.

Nii tulossa ollaan kuten puhuttiin ja itee eniten noista lautapeleistä kiinnostaa starcraft >_> en oo viäkää päässy testaa toimiiko se mun idea jonka kehitin ekalla peli kerralla niinkuin toivon >_> ja mässi kiinnostaa kans tottakai.

Cimo

Hassanin maitotilalta kotiuduttu Tampereelle >_> Oon siis viikonloppuna messi.

hopsula

messi kai

MasterTK

Noni, hieno homma. Saadaan ainakin pelaajia tarpeeksi. Lisääkin mahtuu jos saska tai joku haluaa. Freijonin peijooni lienee kans tulossa. >_>

Onko perjantaina 17.00 -

vai

lauantaina 13.00 -

parempi teille? Minulle ihan sama.

RTpmwe

Meillä poraa koko vkl periaatteessa

hopsula

lauantai koska tays

mayhem_

Vaikka la, perjantaina si poraa vaa jossai jos jotai kiinnostaa.

Cimo

Kumpikin käy, mutta la pääsen vasta viiden jälkeen

saska

oon aina ja kaikkialla. eli messi missä vaan milloin vaan.

ja ei ole minu junapeli.

tays, hajosin.

RTpmwe

Ni onko nyt mun luona lauantaina porat vai mieluiten se 3+minä että onko se mayhem hopo ja ?

mayhem_

lauantaina tklle, mutta pe voin tulla poraan si illalla, jos tuulet on suotuisat.

RTpmwe

Kuume, pora poikot

mayhem_

k no jos jotain kiinnostaa nii illalla si voi tulla hatanpäälle poraa ja yöksikin voi jäädä ja voidaan si mennä tklle suoraan meikän kämpiltä.

Paju

Monelta ne meininingit on huomenna? Jos ei oo liian aikasin ja oon jo kotona, niin vois tulla.