Smash Finland Foorumi

Full Version: Yleinen Tampere topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

NamiNami

En nyt tulekaan

MasterTK

Ok, ei siinä mitään. Jos joku on tulossa kolmeksi, niin ei kannata tulla vielä, kun pitää lähteä viemään Niinaan sairalaan. Veti puukolla sellaisen haavan käteen että tuli kiire. >_>

Katotaan illemmalla, jos kerkiää.

hoponmopo

nii jauska olo että taitaa jäädä välistä tämä tällä kertaa

Laatikko

(03-09-2012, 10:56 PM)eebrozgi link Wrote: [ -> ]Hinta?
En hintalappua löytänyt, mutta kysäsen seuraavalla kerralla. Ovat olleet siellä aika pitkään, että ei kauheaa pelkoa, että lähtisivät kävelemään lähiaikoina ainakaan.

HippiEetu

HippiEetu at Tampere from tomorrow : ) Meininkejä saa ilmotella tai järkkää?

mayhem_

tulevana viikonloppuna poraa sit jossain, ois hyvä jos pääsis tiimejä vähän reenaan ja singlesitkin kyl kiinnostaa :)

NamiNami

Meikä on messis. Sanokaa vaan ajoissa että missä niin varaan liput

E. Niin Tampere -topic kun tää on ni ilmeisesti Tampereella jossain?

Paju

Pora kiinnostaa kun pitkästä aikaa ei ole edes viikonloppuna mitään pulttia.

saska

no esim täällä

mayhem_

juu herwoodissa vois porailla. ite varmaan holleil joskus perjantai illal (klo 21 aikoihin tai myöhemmin) ja sit lauantaina voin porailla kans.

TaisteluJaska

Ite oon Rovaniemellä viikonlopun mutta jos saska on täällä niin eihä siinä mitää, poratkaa kunnolla pyllyyn niin hyvä tulee.

kalzu

mä voisin tulla kans porailee

Paju

En pääsekään tuleen, jos täällä nyt olis jotain poraa. Melkein 39 astetta kuumetta yhtäkkiä ja muutenkin aivan uskomaton kokovartalopultti.

mayhem_

Ite oon ainakin saskalle menos porailee toivottavasti muitaki tulis niin saadaa kunnon porat.

saska

kalsu ja nami tulee ysiltä

MasterTK

Voin tulla jos on tarvetta.

mayhem_

Jeps ite lähen keskustasta bussilla joskus klo 20 jälkee tai sit meen järvensivun kautta ja haen auton. Onkos siel kahta telkkuu? Mietin vaa et jos meitä tulee yli 4 niin ois iha jepa jos sais 2 pelipistettä :) otanko muute mukaa 7wonderssia?

saska

7wondwers ois iha raikas jos tulee enemmänki possea. kyselen vilulta että voiko sen pelivehkeitä käyttää.

mayhem_

No hopo messii. Voin kysyä mayzaakin käymään jossai vaihees jos on possesta puutetta >_>

saska

no hopo onki kuulemma tulossa.